Joukko WSOY:n kirjailijoita on ryöpyttänyt kustantajaansa ja moittinut nykyjohdon toimintaa. Sanomalehti Keskisuomalainen on haastatellut aiheesta Atena Kustannuksen kustannuspäällikköä Laura Kuitusta, joka hänkin on WSOY:n kirjailijoita. Kuitunen ei ole allekirjoittanut protestikirjettä ja on hyvin tyytyväinen WSOY:n toimintaan. Hänen mielestään kirja-alalla olisi tärkeämpääkin keskusteltavaa kuin messujärjestelyt ja markkinointisuunnitelmat. "Kuulostaa suureelliselta toiveelta, että joka kirjailijalla pitäisi semmoinen markkinointisuunnitelma olla."
Minulla on vain kolmisensataa joulukuusta myytävänä, mutta kyllä minä niille markkinointisuunnitelman laadin jo hyvissä ajoin.
2 kommenttia:
Hyvä rinnastus
Ja jos sitä jatkaisi,niin markkinontisuunnitelmaasi ei kuulu kuusen korostelu kaikenlaisten pallojen ja nauhojen avulla, vai?
Joo, minun ei tartte kuusia koristella, ovat kauniita ilmankin. Markkinointisuunnitelman tavoite on, että kuuset löytävät ostajansa ja ostajat kuusensa, ja vieläpä niin, että sekä myyjä että ostajat ovat tyytyväisiä ja kohtaavat vuodesta toiseen.
Lähetä kommentti